Gold&Bronze Puder brązujący Karaja nr 37
Opis
Puder brązujący Gold&Bronze Karaja nr 37
Formuła odpowiednia dla każdego rodzaju skóry, niezwykle zmysłowa, zapewniająca nieskazitelny wygląd. Wysoce wszechstronny i łatwo mieszalny produkt, można go stosować na sucho, aby uzyskać naturalny efekt lub na mokro, aby uzyskać efekt bardziej intensywny i kryjący. Idealnie nadaje się do twarzy, dekoltu, może być używany także jako cień do powiek. Eleganckie, czarne opakowanie wyposażone jest w lusterko.
Produktów marki Karaja nie wysyłamy za granicę Polski.
Zalety pudru brązującego Gold&Bronze KARAJA nr 37
- gwarantuje długotrwały efekt,
- jest idealny dla każdego typu cery,
- nie powoduje efektu przesuszenia i ściągnięcia skóry,
- możliwość aplikacji na mokro i sucho.
Marka | KARAJA |
Kod produktu | 427-37 |
Masa netto | 7 g |
Data przydatności | 18 miesięcy od otwarcia |
INCI | MICA, LIMNANTHES ALBA (MEADOWFOAM) SEED OIL, SILICA, ZEA MAYS (CORN) STARCH, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, AROMA (FLAVOR), LAUROYL LYSINE, 1,2-HEXANEDIOL, CAPRYLYL GLYCOL, XANTHAN GUM, TROPOLONE, +/- (MAY CONTAIN): CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77499 (IRON OXIDES). |
KARAJA - włoski producent profesjonalnych kosmetyków kolorowych i pielęgnacyjnych
Oferta marki jest skierowana głównie do profesjonalistów i wymagających klientów, którzy cenią sobie produkty bogate w naturalne składniki. W asortymencie znaleźć można bazy, podkłady i pudry do twarzy oraz produkty do makijażu oczu i ust. Marka Karaja posiada również w swojej ofercie pędzle i akcesoria niezbędne do pracy wizażysty. Aktualnie produkty marki Karaja są sprzedawane w większości krajów na świecie. W Polsce od 2008 roku wyłącznym dystrybutorem jest Firma Aruba.
Sprawdź również inne produkty w kategorii: Produkty do konturowania.
Dane techniczne
Empik | Tak |
Opinie o produkcie (0)
Darmowa dostawa od 150zł
Profesjonalne doradztwo
Bezpieczne płatności
Szybka wysyłka
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.