Pędzel do podkładu IBRA Makeup nr 07
Opis
Produkt w trakcie zmiany szaty graficznej. Zdjęcie przedstawia najnowszy wariant produktu. Dostępne oba warianty wysyłane zgodnie z dostępnością.
Pędzel do aplikacji produktów płynnych, który dzięki ściętemu kształtowi dotrze nawet do ciężko dostępnych miejsc.
Pędzel przeznaczony do aplikowania kosmetyków o płynnej, kremowej konsystencji (np.: fluid, korektor, baza). Dzięki ściętemu po skosie kształtowi zapewnia precyzyjną i dokładną aplikację produktu. Taki kształt dokładnie dociera do ciężko dostępnych miejsc pod oczami i w okolicach nosa. Polecany również do konturowania twarzy na mokro. Syntetyczne włosie (nylon) pędzla jest niezwykle miękkie i aksamitne w dotyku. Osadzono je w niklowanej, srebrnej skuwce, która jest odporna na wszelkie uszkodzenia i odkształcenia mechaniczne.
Zastosowanie pędzla IBRA Makeup nr 07
- aplikacja fluidów,
- aplikacja korektora,
- aplikacja bazy pod podkład.
Zalety pędzla IBRA Makeup nr 07
- ścięty kształt, który pozwala na precyzyjną aplikację produktów,
- miękkie, nylonowe, nieodkształcające się włosie ,
- niklowana skuwka odporna na uszkodzenia mechaniczne.
Marka | IBRA Makeup |
Kod produktu | IB007 |
Waga netto | 38 g |
Średnica włosia | 23 mm |
Długość włosia | 15-25 mm |
Długość rączki wraz ze skuwką | 160 mm |
Rozpiętość włosia | 25 mm |
Materiał wykonania rączki | drewno |
Kolor rączki | czerwony (połysk) |
IBRA MAKEUP – profesjonalne produkty dla każdego z nas!
Ibra Makeup to marka, która w swoim asortymencie posiada profesjonalne kosmetyki kolorowe, pędzle i akcesoria do makijażu. Produkty są tworzone w taki sposób, aby mogły sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów. Kosmetyki marki są kierowane nie tylko do profesjonalnych wizażystów, ale również do każdej miłośniczki makijażu.
Sprawdź również inne produkty w kategorii: Pędzle do twarzy.
Opinie o produkcie (0)
Darmowa dostawa od 150zł
Profesjonalne doradztwo
Bezpieczne płatności
Szybka wysyłka
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.