Rouge Mat Matowa pomadka do ust Karaja nr 132
Opis
Rouge Mat nr 132 to aksamitna matowa pomadka w odcieniu soczystej moreli dedykowana Paniom o ciepłym typie urody.
Pomadka w kolorze numer 132 to jasny i soczysty odcień w tonacji pomarańczowej. Idealnie sprawdzi się u Pań o ciepłym typie urody, zwłaszcza blondynek.
Miękka, pudrowa pomadka o matowym wykończeniu. Nadaje ustom intensywny, trwały kolor bez uczucia ciężkości i przesuszenia. Kremowa formuła jest łatwa a aplikacji i odporna na ścieranie. Perfekcyjna jako dopełnienie wieczornego makijażu.
Zalety pomadki do ust Rouge Mat KARAJA nr 132:
- ma aksamitne, matowe wykończenie,
- posiada bardzo trwałe i wyraziste kolory,
- ma miękką, kremową konsystencję,
- łatwa w aplikacji i odporna na ścieranie.
Marka | KARAJA |
Kod produktu | 018-132 |
Masa netto | 3,5 ml |
Data przydatności | 18 miesięcy od otwarcia |
INCI | PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE, POLYETHYLENE, C12-15 ALKYL BENZOATE, OCTYLDODECANOL, ISOCETYL STEARATE, MICA, SILICA, VP/EICOSENE COPOLYMER, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, CAPRYLYL GLYCOL, ORYZANOL, TOCOPHERYL ACETATE, PARFUM (FRAGRANCE), TOCOPHEROL, LECITHIN, ASCORBYL PALMITATE, GLYCERYL STEARATE, GLYCERYL OLEATE, CITRIC ACID, +/- (MAY CONTAIN): CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 15850 (RED 6), CI 19140 (YELLOW 5 LAKE). |
KARAJA - włoski producent profesjonalnych kosmetyków kolorowych i pielęgnacyjnych.
Oferta marki jest skierowana głównie do profesjonalistów i wymagających klientów, którzy cenią sobie produkty bogate w naturalne składniki. W asortymencie znaleźć można bazy, podkłady i pudry do twarzy oraz produkty do makijażu oczu i ust. Marka Karaja posiada również w swojej ofercie pędzle i akcesoria niezbędne do pracy wizażysty. Aktualnie produkty marki Karaja są sprzedawane w większości krajów na świecie. W Polsce od 2008 roku wyłącznym dystrybutorem jest Firma Aruba.
Produktów marki Karaja nie wysyłamy za granicę Polski.
Opinie o produkcie (0)
Darmowa dostawa od 150zł
Profesjonalne doradztwo
Bezpieczne płatności
Szybka wysyłka
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.